Martina Šumavská a Vladimír Toráč vás na březnovém webináři seznámí s tématem přeshraničního vysílání pracovníků v rámci poskytování služeb a provedou vás jeho problematikou. Pozornost zaměří zejména na právní a daňové aspekty.
Registrujte se! Získáte základní informace o vysílání pracovníků, praktická doporučení v oblasti administrativních povinností a odpovědi na řadu důležitých otázek.
Program
- Základní informace k vysílání pracovníků a charakteristika poskytnutí služby
- Nastavení vztahů – vysílající / přijímající společnost a zaměstnanec
- Praktická doporučení v oblasti administrativních povinností
- Vyslání zaměstnance ze zahraničí do ČR a související daňové dopady
- Musí česká přijímající společnost vést mzdovou evidenci?
- Jak zdanit benefity související s vysláním (ubytování, cost-of-living allowance atd.)?
- Má vyslaný zaměstnanec povinnost podat českému finančnímu úřadu daňové přiznání?
- Má zahraniční vysílající společnost v ČR nějaké daňové povinnosti?
- Vyslání zaměstnance z ČR do zahraničí a související daňové dopady
- Má česká firma daňové povinnosti v zahraničí (stálá provozovna, mzdová evidence atd.)?
- Kde vyslaný zaměstnanec podává daňové přiznání? Má nárok na roční zúčtování daně?
Důležité informace
- Datum: 19. 3. 2025
- Čas: 10:00-11:30
- Přednášející: Martina Šumavská, Vladimír Toráč
- Forma: online
- Cena: 500 Kč (bez DPH)
