Daně, účetnictví, právo a nejen to. Všechny klíčové novinky pro váš byznys.
| 4. Března 2021
Od soboty 27. února platí na území celé České republiky nový nouzový stav a od 1. března nás všechny zasáhla další vlna vládních nařízení a zpřísnění. Zejména v oblasti volného pohybu, maloobchodu a služeb a ve školství. Bohužel ne každý zaměstnavatel a zaměstnanec se na tyto změny stihl připravit.
My se v Grant Thornton k celé této situaci stavíme již delší dobu s maximální zodpovědností. O zdraví našich klientů a pracovníků jsme se starali svědomitě již dříve, než nám to vláda nařídila, a jsme připravení na různé scénáře vývoje.
Zaměstnanci mohou v maximální možné míře využívat homeoffice od samého začátku pandemie. Pro všechny, kteří do kanceláří dochází, jsme v Grant Thornton zdarma zajistili pravidelný přísun respirátorů třídy FFP2. Na každém patře, v prostorách kanceláří, kuchyněk a klientských zón jsou Vám k dispozici naše Anti-COVID pointy, u kterých si můžete bezkontaktně vydezinfikovat ruce a věnovat se své práci bez obav z nakažení.
Pro naše klienty a zaměstnance jsme již od 8. 2. 2021 zajistili ve spolupráci se zdravotní skupinou AGEL pravidelné testování každého zaměstnance. Tyto testy probíhají každé pondělí od 13:00 do 14:00, a to formou antigenního testování, u kterého je přítomný specializovaný personál. Díky těmto testům se přítomnost viru prokáže za pouhých 15 minut a o výsledcích jsou testovaní jedinci informováni pomocí SMS zprávy. Je tak zaručená diskrétnost a pohodlí každého testovaného. Všem zaměstnancům, kteří mají podezření na koronavirus nebo se setkali s nakaženou osobou, hradíme také PCR testy přímo na klinice společnosti AGEL.
Nejen díky takto zavedeným opatřením se u nás v Grant Thornton můžete cítit bezpečně a věnovat se tak své práci a klientům na 100 %.