Michal Otradovec | 21.11.2024
Z 10 let na 12 měsíců! Akcelerační zóny mají ambici výrazně zrychlit development OZEDaně, účetnictví, právo a nejen to. Všechny klíčové novinky pro váš byznys.
Jakub Stuchlík a jeho tým pomáhá firmám rozvíjet jejich prodejní aktivity, zvýšit obrat a marži, snížit marketingové i prodejní náklady.
V dnešním podcastu vám představí, jak konkrétně pracují na projektech Business Boost. Cenotvorba, online marketing, targeting, KPIs, přímý prodej, CX a řada případovek z praxe. Užijte si dnešní díl.
Hlavní téma dnešního podcastu je akcelerace růstu firmy, a jak jí dosáhnout. O své rady i případy z praxe se s vámi podělil Jakub Stuchlík, expert Grant Thornton, který se na oblast rozvoje obchodu dlouhodobě zaměřuje.
Business Boost. Co to vlastně je?
Business Boost je soubor několika jednotlivých aktivit či produktů, které dohromady vedou k tomu, že zvýšíme prodeje našemu klientovi. Produktů je samozřejmě více - my jich máme asi 7. Jsou to targeting, přímý prodej, online sales, obchodní KPI, cenotvorba, zákaznická zkušenost a multikanálový omnichannel (kanálová strategie). Hlavním cílem je pak růst tržeb a růst nových klientů.
Jaký je bližší význam zmiňovaných produktů? Proč je každý z vyjmenovaných produktů důležitý? Jak jednotlivých produktů využívat?
To i mnoho dalšího se dozvíte, pokud si poslechnete náš GT Talk.
Zajímá vás víc? Poznejte Business Boost
Odebírejte náš podcast: